درباره SIREFT

درباره جامعه درمان هیجان مدار جنوب ایران

Southern Iran EFT Community

جامعه درمان هیجان مدار جنوب ایران از مجموعه ای از درمانگران پرشور و علاقه‌مند به توسعه درمان هیجان مدار در جنوب ایران تشکیل شده است. هدف این جامعه ارتقا امنیت و افزایش ایمنی در روابط فردی، زوجی و خانوادگی است.

هسته اولیه این جامعه از بهار ۱۳۸۸ و بعد از مجوز سو جانسون و برد آیسفت، جهت برگزاری دوره های رسمی درمان هیجان مدار، شکل گرفت و اکنون در یک موقعیت بی نظیر جهت رشد درمانگران حاضر در انجمن و کمک‌رسانی به خانواده‌ها قرار دارد.

اگر شما روانشناس یا مشاوری هستید که علاقه مند به یادگیری استاندارد و عمیق درمان هیجان مدار تحت نظارت آیسفت کانادا، همراه با مدارک و سرتیفیکیشن های صادره از آن نهاد هستید، اینجا جایی است که می توانید در یک محیط امن و همراه با دیگر درمانگران پرشور، دوره های رشد و ارتقاء درمان فردی و زوجی و خانواده را بگذرانید و برای همیشه تحت سوپرویژن سوپروایزرهای رسمی آیسفت قرار داشته باشید.

اگر شما فرد، زوج یا خانواده ای هستید که در پی ارتقاء صمیمیت و افزایش امنیت و یکپارچگی در خود، رابطه زوجی و یا خانوادگی خود هستید، می توانید با اطمینان از درمانگران سرتیفاید شده این جامعه خدمات روانشناختی دریافت کنید.

افتخار ما رشد مداوم خود و کمک دائمی به افراد، زوجها و خانواده هاست.

.